BASF Glysacorr G 93 green (Gylsacorr G 93-94) Artikelnr. 50300218
Marine Portfolio - Engine Coolants
ab 1 x 20 Kg Stock goods / Lagerware, Lagerware; ab 124 €- 90 € Mengenabhänig
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BASF Produkt Glysacorr G 93 green (Glysaccor G 93-94)  is an inhibitor concentrate that is added to the cooling water of internal combustion engines when no frost protection is required. It gives the cooling water excellent corrosion and cavitation protection properties for all metals and alloys used in engine construction. It is particularly suitable for use in large engines, for example in lorries, ships and locomotives. 

All commercial MTU series (except Series 1600, 1800), DDC S60 Marine and two-stroke engines.
Releasing corrosion inhibitors Maximum durability 2 years, for bottlings from 03.2024.
X00054062 Canister
X00058062 Canister
X00054105 Drum

HS Code: 38249992

120 x 80 x 60 cm (14 x 20 Kg)

80 x 60 x 100 cm (10 x 20 Kg)

   28,9 x 23,5 x 42,5 cm (1 x 20 Kg)

Und das benötige Zusatzprodukt für den Motor (Kühlmittel / Treibstoff) 
And the required additional product for the engine (coolant / fuel)
TUNADD PS   
Multifunctional high-performance additive for diesel engines 
( MTU fuel regulation )
All commercial MTU series (except Series 1600, 1800), DDC S60 Marine and two-stroke engines.
Approved wear protection additives (X00058059) TUNADD PS (19 kg container)


Product description: 
Fuel additive for wear protection on valve seats in engines running on low-sulphur diesel. Also suitable as a lead substitute for unleaded petrol when used in engines that should be operated with leaded petrol.  

Power range: 
Protection of unhardened valve seats 
Wear protection
Corrosion protection
Combustion Improvement  
Application: For diesel engines 

Application:  
To protect unhardened valve seats, an application concentration of 240 ppm w/w in the fuel is recommended. Depending on the fuel quality, the optimum application concentration can be between 110 - 360 ppm w/w. 

TUNADD PS   
Multifunktionelles Hochleistungsadditiv für Dieselmotoren 
( MTU Betriebsstoffvorschrift)
Alle kommerziellen MTU- Baureihen(außer Baureihe 1600, 1800), DDC S60 Marine und Zweitaktmotoren.
Freigegebene Verschleißschutzadditive (X00058059) TUNADD PS (19 Kg Gebinde)

Produktbeschreibung: 
Kraftstoffadditiv zum Verschleißschutz an den Ventilsitzen in Motoren die mit schwefelarmen Diesel betrieben werden. Auch geeignet als Bleiersatz für bleifreies Benzin beim Einsatz in Motoren die mit verbleitem Benzin betrieben werden sollten.  

Leistungsbereich: 
Schutz von ungehärteten Ventilsitzen 
Verschleißschutz
Korrosionsschutz
Verbrennungsverbesserung  
Einsatzbereich: Für Dieselmotoren 

Anwendung:  
Zum Schutz von ungehärteten Ventilsitzen wird eine Einsatzkonzentration von 240 ppm w/w im Kraftstoff empfohlen. Je nach Kraftstoffqualität kann die optimale Einsatzkonzentration zwischen 250 - 350 mg/Kg liegen. 
Ein Angebot der Ware, erfolgt erst nach Prüfung des ausgefüllten BAFA_Check - Siehe Button

Unsere Konditionen ab 01.01.24

UNADD PS 19 Kg. aktuelles Monatsangebot 660,49 EUR / Kanister, ab 1 Stück.

TUNADD PS 4,75 Kg. aktuelles Monatsangebot 184,36 EUR / Kanister, ab 1 Stück. 

Die Konditionen sind zuzüglich Fracht (Deutschland), Netto. Zwischenverkauf vorbehalten.

Aktuelle Transportkonditionen, Weitere Informationen unter dem Link Versandkostenrechner / Transport Cost Calkulator:
Die genannten Konditionen sind Netto zuzüglich Fracht.
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Die genannten Frachtkonditionen per LKW ab 4 Drum / 1 IBC / 1000 Kg betragen ab 100,00 € Netto, daher auf Anfrage.
Current international transport conditions:
Here we send the packages or pallets with TNT
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80 x 60 x 80 cm (8 x 19 Kg)

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